Samopostrežni kioski

Želite imeti vse prednosti bančnega avtomata, ki ne potrebuje gotovine?

Samopostrežni kiosk je prava izbira kadar je potreba po brezgotovinskem poslovanju strank za plačilo položnic in ostalih brezgotovinskih transakcij.

 

Funkcije samopostrežnega kioska:

    • Tiskanje potrdil
    • Mini stanje (zadnjih 10 transakcij)
    • Vpogled v stanje računa
    • Prenos denarja iz računa na račun
    • Plačilo računov
    • Sprememba PIN številke
    • Izbira jezika vmesnika
    • Elektronski žurnal in log datoteke
    • Sposobnost za prikaz multimedijskih datotek za oglaševanje in informacij v povezavi z banko

OPTO

Kiosk OPTO deluje v skladu z multivendor banking in standardom CEN XFS 3.0. Kiosk OPTO je lahko v celoti integriran v bančno mrežo.

OPTO ustreza A.D.A.G. predpisom (Americans with Disabilities Act Accessibility Guidelines – ADAAG) IN CAN / CSA.
 
Glasnost kioska je manj kot 55 Db (merjeno v premeru enega metra okoli kioska).

OPTO je samopostrežna rešitev, ki končnim uporabnikom ponuja široko izbiro standardnih funkcij:

  • vpogled v stanje računa
  • izpis stanja
  • plačilo računov
  • nakup kartic mobilnih operaterjev
  • sprememba osebne številke (PIN)
  • skeniranje dokumentov
  • dostop do interneta
 

Kiosk OPTO omogoča naslednjo konfiguracijo:

  • jekleno ohišje
  • 17″ zaslon na dotik
  • osebni računalnik
  • QWERTY tipkovnica in kriptirana številčnica za vnos pin kode (EPP / 3 DES – VISA PCI)
  • motorizirani čitalec kartic (z antisiming zaščito)
  • A4 barvni skener
  • A4 grafični termični tiskalnik
  • video kamera, mikrofon, zvočniki
  • ups
  • HUB s 5 izhodi
  • program / aplikacija
 

Prednosti samopostrežnega terminala OPTO:

  • kakovost
  • zanesljivost
  • fleksibilnost in integratibilnost z obstoječimi sistemi
  • visoka stopnja prilagoditve
  • konkurenčna cena
  • nizki stroški vzdrževanja in servisiranja
  • možnost nadgradnje programske opreme
Scroll to Top